♫ ♬♪♩ Checking it twice ♫ ♬♪♩


Hello evryone!!!
how are you? can you believe? it’the last day of the year!!! oh, was a year full of joys, for me…most of my scrapbooking dreams came true during this year…i’ve been on two magnolia ink magazine, i’ve been choose as DT for magnolia and little darling and that’s make me so so proud!
I think i’ve also direct my way to color a bit better and also my cards are so changed from last year!
today for last day of 2011 i want to show you my last little darling cutie card :) it’s a christmas card…i know, i know i’m late but i hope anyway you like it?
the image is from Little darling stamps and it’s colored with my pencils :) like the final effect??? the papers are from k&Company the ribbon from cosmo cricket and the post stamp is from Magnolia :)
——
Ciao a tutti!!!
come state?? ci credete? oggi è l’ultimo giorno dell’anno!!! oh, è stato un anno pieno di gioie, per me…la maggior parte dei miei sogni dello scrapbooking sono diventati realtà durante quest’anno…sono stato in due magazine magnolia, sono stato scelto come DT della magnolia e della little darling e questo mi ha reso molto orgoglioso!
penso di aver migliorato il modo di colorare e anche le mie cards sono cambiate dallo scorso anno!
oggi per l’ultimo giorno del 2011 vorrei mosytrarvi la mia ultima little darling card :) è una card di natale …lo so lo so…sono in ritardo ma spero vi piaccia comunque?
l’immagine è della little darlings stamps ed è colorata con le mie matite colorate :) vi piace l’effetto finale??? le carte sono della k&Company il nastro delle cosno cricket e il timbro della posta è Magnolia :)