New Deep Ocean Challenge Blog: Vintage


Ciao Gente! 
ohh, diciamoci pure che è da un po' che sono latitante sul mio blogghino, ma vi prometto che presto lo aggiornerò più spesso e spero con tante novità! 
Oggi vi vorrei mostrare una nuova card fatta per il DT deep ocean challenge che per queste due settimane ha come tema "vintage", quindi, sper vi piaccia :)
Per la mia card ho usato uno dei bellissimi timbri della Whimsy stamps....lo trovo troppo dolce questo elfetto, voi?
L'immagine è stata colorata con i distress, le carte sono della prima marketing. La Fustella che ho usato è magnolia (fiocco di neve) e ho aggiunto delle bellissime gemme (grazie Manu)
siccome è una domanda ormai frequente, vi rivelo che i fiori (grazie Susy) sono attaccati con la colla a caldo e anticati con l'acrilico bianco.
sia il ticket che la boccietta sono abbellimenti di tim holtz, che sinceramente mi fanno davvero impazzire!!
Divertitevi!
----------

Hello folks!
ohhh, yes, i'm not here for long time on my blog, but i promise you taht i will be there more often with (i hope) lot of news!
today i'll show you my last project for deep ocean challenge blog DT which, for next two weeks, have a wonderful theme "vintage", so, i hope you like it :)
For my card I have used one wonderful stamp from whimsy....i totally love this cute elf, you?
the image is colored with distress, the papers are from prima marketing. The die is from magnolia (snowflakes) and I have added some gems (thanks Manu)
i know it's a usual question, so i'd like to tell you my flowers (thanks Susy) are stick with hot glue gun and give it a vintage look with acrilic paint.
the ticket and the jar are from Tim Holtz, and onestly, i love them!!!!
enjoy!
this card enter in:
-craft your passion challenge: anything goes
-make my monday: christmas in traditional colors
-Stamps & Fun = Creativity : winter
-crazy challenge: something with wings


Huuugs xx

Etichette: ,