Inky impression DT

 Ciao cari,

Come state? spero bene :)
Questa è la mia ultima card, la ho finita giusto questa sera e mi piace il risultato :o)
Ho colorato questo dolce bambino con i miei distress ink e distress reinker....mi piace anche la colorazione :)
Ho usato carte della K&Company, tutti i bordi sono distressati con il mio craklè antico lino e OMG! mi piace da matti :)

------

Hello dear,

How are you? hope fine :) 
this is my last card, i have finished it this evening and I like the result :o)
I have colored this sweet Boy with distress ink and sistress reinker...Like the coloring too :)
I have used papers from K&Company, all the edges are distressed with my cracklè antique linen and OMG! love it :)



questi bellissimi strass sono stati gentilissimamente donati dalla mia amica Manu (grazie carissima, mi sono proprio divertito quel pomeriggio) e i fiori sono anch'essi distressati con il craklè :o)

------

These beautiful strass are kindly donated by my friend Manu (thank you dear, I have really enjoied that evening :)) and the flowers are also distressed with cracklè :o)



Have you listen? This stamp is on sale!!! from 12.50$ to 10.50$
like it so so so so much, you??

this card partecipe in the:
-make it colorful-ground your image
-Rainbow lady's challenge-song (rain-mika)

-

Etichette: