First whiff of joy GDT card

Buon giorno a tutti!
oggi sono davvero emozionato perchè ho appena finito la mia prima whiff of joy GDT card....in occasione della fine della scuola ho pensato a una card scolastica da regalare questa sera alla mia migliore amica Elena....ho usato i colori delle fragole perchè mi ricordano i pigri giorni d'estate
----
 good morning everyone!
today i'm really exited 'cause i have finish right now my first whiff of joy GDT card...in occasion of the end of school i have thinked for a school card to give this afternoon to my BFF Elena...i've used the color of strawberries, because remember my Lazy summer days
so, here is the frontal vision of my card:

Non so perchè, ma mi piace davvero molto
con questa card voglio inoltre ringraziare il mio capo Katharina, che mi ha spedito una marea di perle e una card per il mio compleanno....lei è una ragazza magnifica e spero che la nostra amicizia duri oltre il mio termine di GDT!
dunque, Grazie dolcezza!
----
don't know why, but i love it too much!
with this card i want also thanks my boss Katharina, who send me a lot of pearls and a card just for my birthday....she is an amazing girl and I hope our friendship during over my GDT tearms!
so, Thank you sweetie!



ho aggiunto alcuni fiori che ho trovato in un negozio in zona....non sono male, no?
----
 i have added some flowers which I have found in a local shop...they aren't bad, right?


una piccola lavagnetta per dargli un effetto più scolastico e stampato in bianco il "1234" dallo stesso timbro.
vi auguro il mglio per oggi, spero vi piaccia!
 ----
and a little blackboard for give at the card a more "school" effect and stamped in white the "1234" from the same stamp.
whish you the best for today....hope you like it!


this card partecipe also at:
cute card thursday-pearls and pins
stampavie and more-more then a fold

materials:
That's all folks!!

Etichette: