tickled pink stamps-introducing pinkette Pippa

some news are in the air...
ciao a tutti! Oggi una nuova card per il tickled pink stamp, si, un'altra bellissima pinkette, eccoci wui con....PIPPA!
Penso sia un bellismo timbro e un pochino shabby, (OMG, non è super bella?) QUesto è il motivo per il quale ho usato colori chiari come rosa, marrone e un marrone davvero chiaro...!
naturalmente la ho colorata con i miei copic e abbellita con tickets, farfalle e altri abbellimenti, piccolo fiori della prima marketing e quello grande lo ho fatto io!!!
--------------
Hello everyone! Today new card for tickled pink stamp, yes,there is another beautiful pinkette, here we are with...PIPPA!
I think this stamp is sooo cute and a bit shabby, (Omg, isn't she super pretty?) that's the why I have used light color like pink, brown and very light brown...!
naturally I have colored her with my copics, embellished with tickets, butterflies and other embellishment, little flowers are Prima marketing, big once is made by me!!!

This card partecipe at the:
Timbroscrapmania challenge- fatto a mano
totally gorjuss- fluffy!

HUGS, ALberto



Etichette: