Tickled pink preview Day!

scusate per il mio post ritardatario...
i c'è la mia primaanteprima tickled pink! C'è una nuova disegnatrice....Penso sia semplicemente meravigliosa! Ho usato questa pinktette (molto carnina, no?)
 Il nastro e i cuori sono da Emma and Susan, due ragazze molto gentili!
l'immagine è stata colorata con i miei adorati copics e i ticket li ho trovati in internet!
Il fiore lo ho colorato io! (carnio,no?)
---------------
Sorry everyone for my belate post...
Here is my card for the first tickled pink preview! There is a new drawer....I think are just amazing! I have used this pinkette (so cute, isn't it???)
the ribbon and the two hearts are from Emma and Susan Two soooo kindly girls!
The image is colored with my dear copics and the tickets are from internet 
The flower is colored myself! (cute, no?)


Inoltre ho il piacere di comunicarvi che sono guest designer fino a Maggio di questi bellissimi timbri! 
-------------
And My pleasure to say you I'm designer for this beutiful stamps until May!


Sorry again, hugs,
Alberto

Etichette: