the stamping bazaar meet sketchalicious

ciao a tutti
oggi abbiamo una nuova card per sketchalicious e qui io vi propongo la mia card seguendo lo sketch....ovviamente non è molto decorata, poichè lo sketch non prevedeva ne fiori, ne perle ne altro che io amo mettere nelle mie card...ma non ho resistito... i fiori ce li ho messi
ho usato un'altra bellissima immagine "the stamping bazaar" disegnata dalla bravissima Marina Neira...
se la volete anche voi, la potete trovare QUI
--------------
hello everyone
today we have a new card for sketchalicious and here I show my card follow the sketch ....naturally isn't decorated so much, because the sketch don't provided flowers, pearls and anything else wich I love to put on my cards...but i haven't resisted ...I have pute the flowers
I've used a very beautiful image "the Stamping Bazaar" drawed by the really good Marina Neira...
if U want it you can found HERE


Qui vi aggiungo un dettaglio del timbro...I bottoni sono american crafts, le carte sono un dolce pensiero da dani e i fiori sono da un negozio locale
---------------
Here I attach a photo of the stamp...the bottons are american crafts, the papers are a sweet thinking of Dani and the flowers are from a local shop



this card also partecipe at

HUGS, Alberto



Etichette: